Unique Rebelism- NOW ALSO IN ENGLISH!

Tänkte börja köra med lite engelska på sidan framöver så jag når ut till lite fler läsare jorden över med liknande intressen! Sverige är ju ändock en mycket liten del av världen och jag är ju en liten del engelsk och tycker väldigt mycket om det engelska språket! Får se hur länge jag orkar köra tvåspråkigt haha!
Men då vet ni- så ingen får en chock! :P Men naturligtvis blir det BÅDE svenska och engelska och framförallt svenska- Så bra är jag inte på att uttrycka mig på engelska i skrift! :P Det blir nog många skratt över mina översättningar hahaha!


From now on Unique Rebelism will also be translated in english for international readers with common interests! Sweden is after all just a small part of the world! I love the english language and is partly english myself but my spelling is perhaps not the best! Welcome to my blog! Enjoy! :)



From SneakersNStuff.



Kommentarer
Postat av: Tzeni

fina!

2009-05-15 @ 12:57:24
URL: http://stichordie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0