Chokladbegär




Mm-hm!!! Jag har provat Göteborg Bageriets Bästa: Christinas Chokladbegär "Havrebitar med stora bitar av mörk choklad och kakao nibs(?)- doppade i belgisk choklad". De är stora, chunky, choklad-iga och man behöver inte äta ett dussin av dem för att bli tillfredställd, som med många andra fjuttiga kaksorter.

Jag tycker att det finns alldeles för få goda kakor att köpa i livsmedelsbutikerna i Sverige, men de här var godast hittills! Jag är ju en sucker för havre i överhuvudtaget och att de är doppade i belgisk choklad skadar ju inte! Av Göteborg Bageriets Bästa så är de här bäst!
Och jag har smakat nästan alla nu, förutom Johans Pecan Poesi (det blir nästa kak-inköp):

Har du någon/några favoritkakor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0