Gårdagens Slumpmässigt lyckade Smal Outfit



Tights, Kappa, hjärtformad lackväska, kofta, armband, H&M Divided.
Randig rosett trikåklänning, Åhlens.
Stövlar, KMD, Berglöfs Skor/Din Sko.
Gummisnodd, Monki.
Halsduk, Bik Bok.





Det var inte meningen att det skulle bli nån lyckad outfit.. Jag drog på mig nåt på kvällen efter gymmet efter jag duschat, klippt mig och lagt i tvätt i maskinerna för att promenera til Willys och handla vegetarisk färssås till middag.
Sen tog jag lite helfigursbilder efter jag klippt mig och upptäckte att jag slumpvis fått ihop en shysst outfit!

Den lille hjärtformade handväskan som jag fått alldeles för lite använding för funkade perfekt att ha med sig nycklarna, kameran och mobilen, upp och ned i tvätttstugan eftersom outfiten i övrig saknade fickor.
Och för en snabbis till affären.

Sen fick jag höra att jag såg smal ut på bilderna efter jag lagt upp dem på facebook (lägger alltid upp bilder där först, delvis för att rotera och förminska dem till bloggen..) !! ?? Och eftersom jag är tjockare än nånsin så antar jag att det är nåt magiskt med just den här outfiten.... Hmm.


Kommentarer
Postat av: Sassy

Fiiint!

Så många söta detaljer!

2009-11-06 @ 09:23:52
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0