Hello Kitty Tofflorna!

Jag är vanvettigt kär i, och nöjd över mitt inköp av Hello Kitty mjukisdjurstofflor... aaaawwwww =)
De funkar dessutom som en jättekitshig detalj på foto och till en outfit. Mycket fotovänliga. Och lyckopiller = har man en dålig dag så muntrar de genast upp! :D Får se hur länge de håller bara.. Hallå, de är vita och jag som är expert på att spilla saker på golvet!!! Men jag ska verkligen försöka att vara försiktig med dem... Som tur är så går de faktiskt att tvätta i 40°, vilket nog inte är att att rekommendera om man vill att de ska fortsätta vara snygga... Det bästa är nog att hålla dem fräscha och ifall det behövs först provtvätta dem i 30°. Det värsta med såna här tofflor är att sulorna blir smutsiga & nedplattade så fort. Jag brukar vanligtvis bara köpa tofflor som har en plastsula (har såna röda Hello Kitty tofflor oxå fast de är inte alls lika söta & kitschiga och de är utan mjukisdjur-HK-detaljen...), men för dem här gobitarna var jag villig att göra ett undantag... ;) Från H&M, 129 kr.

Jag hittade i samma veva ett HK nattlinne som var supersött men ganska genomskinligt som jag också köpte fast jag vet inte om jag ska behålla... Det är så himla bra med nattlinnen, speciellt den här modellen. Oxå H&M, 129 kr.

 

 


Kommentarer
Postat av: Jae

OMFG stackars kitty...

2009-12-01 @ 02:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0