Hot Topic väskor!




Här ovanför har jag valt ut de väskor från Hot Topic som jag gillar bäst!
Jag är särskilt exhalterad över de zebramönstrade väskorna eftersom jag har letat efter en i 2 års tid!!! På första raden är det samma zebramönstrade väska, man kan vända ut och in på den och få olika färger! :D De flesta s.ka. 'hoboväskorna' är ut och invänd- bara till en annan färg eller mönster! Kolla själv på Hot Topic! Alla är jättefina! Förutom zebraväskan gillar jag den med 'flying V-gitarrer' i rosa turkost och guld!! :D Apväskan är också jätterolig och skulle vara en cool outfit-detalj. Hello Kitty magväskan är också kul & kitsch! Pac Man tygväskan i härliga pastellfärger- lovely & supercute! Alice i Underlandet- väskan från Loungefly har jag oxå velat ha länge och av nån anledning var den ovanligt billig på Hot Topic. Jag tror jag måste beställa nån av väskorna och det blir med största sannolikhet en av zebraväskorna... Vilken tycker du är snyggast? Den första kan man ju variera i olika färger, den är billigare, lättare att tvätta och har desutom reglerbart axelband. Men den på andra raden ser ju 'finare ut', har så läckra färger, är rymligare och kanske håller längre... Hmm.



Kommentarer
Postat av: Mandy.

ÄLSKAR zebraväskan högst upp!!

2009-11-24 @ 23:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0