Hårkris Del 3: klippte mig själv igen... Oj då.






Trots at jag är mer eller mindre nöjd med min utväxt så är jag fortfarande less på det sönderblonderade håret som känns som en iogenomkambar tuggummimassa varje gång jag tvättat håret... Så igår fick jag ett ryck och skulle klippa av 5 cm till, men det blev visst 10 cm till + lugg i slutändan, och mycket ojämnt. Själva frisyren påminner delvis om mig i en viss ålder när jag var barn, men den känns oxå lite "kulturtantig" och i det bästa om man kisar, sminkar sig och stylar sig, kanske lite åt Debbie Harry/Blondie- hållet, haha.

Tur att mitt hår växer som ogräs och att det finns hårspännen och gummisnoddar!
Jag ska försöka prioritera att lägga de pengar som jag ändå inte har på att gå till frisören nån gång, förhoppningsvis inom en inte för avlägsen framtid....

Jaa, hårkrisen fortsätter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0