new moon närmar sig!!!



Kolla vilken fin bild!!!
Jag hade nästan glömt bort det men New Moon närmar sig med stormsteg nu!!! =O
14 dagar och 16 timmar kvar! = 2 veckor bara!!! :D alltså den 20:e nov.

Bilden är från tidningen Harper´s Bazaar. Vill du se mer vackra bilder från samma photoshoot, gå in på Team Twilight, allt det senaste från New Moon.

Trivia: När jag var yngre var jag en riktigt romantisk drömmare, som jag nämnt tidigare. En av mina dagdrömmar, historier jag brukade skriva, var att en kille med motorcykel skulle komma och rädda mig från mitt tråkiga liv, ungefär som på bilden! Det är väl nån modern variant av "riddare på vit springare".

Kommentarer
Postat av: Annie Honey

Herregud, dom sitter pa en BSA!!!!! Fan vilken snygg motorcykel // Annie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0