Superhjälte Special 1: CATWOMAN & BATWOMAN!

 

 

Mina favoriter i det här kollaget är Catwoman trosorna från Topshop, den färgglada luvtröjan från H&M Divided (kille), superhjältemasken från 80stees och Bad Kitty t-shirten från TruffleShuffle!
Koss hörlurarna har jag redan beställt från CDON!
Mera Inköpsställen: klicka på ikonen längst ned!

 

Kort sammanfattning om Catwoman från Sv. Wkipedia:

"Catwoman heter egentligen Selina Kyle och är en skapelse av serietidningsförlaget DC Comics för att agera som motpart, skurk och kärlek för deras hjälte Batman. Hon klär sig i en kattdräkt och begår brott om natten.

I vissa inkarnationer har hon varit en hjältinna, ibland en antihjälte och ibland en skurk. I Filmen Batman Returns spelas hon av Michelle Pfeiffer."

Mycket mycket intressant, mer ingående läsning, om CATWOMAN från Eng. Wikipedia....

 

I det här omslaget kan man se Catwoman´s olika utstyrslar genom åren!


 

Likaså här kan du läsa mer om BATWOMAN.

Det ska iallafall jag göra! Jag tycker sånt här är jätteintressant! :D

 

 

Catwoman

Catwoman by Unique Rebel featuring Junk Food

Kommentarer
Postat av: anna linde

sv: va kuul :) ha en riktigt bra fredag!

2009-10-16 @ 13:43:09
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Vilket häftigt kollage :)



Sv: Ja den finns i affärerna, så god :)



Ha en fin kväll!

2009-10-16 @ 13:49:01
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0