Halloween 2009!

Varför ska tjej-maskeraddräkterna alltid ska vara lite porriga, typ Sexy Alice in Wonderland, Sexy Cuddly Bear ect. ? !

 

Halloween närmar sig! En av mina favorit-högtider! Vad ska du göra och vad ska du klä ut dig till? Eller vad skulle du vilja göra och klä ut dig till?


Min plan är att dra på mig min Supergirl-dräkt, karva en pumpa, äta tonvis med godis (helst mina favoriter refreshers), skrämma mig själv med skräckfilmer, och möjligtvis läsa på om 'goda häx-ritualer/besvärjelser' och Halloween lore på internet. Ta en promenad på kyrkogården. Ja, det brukar jag göra ganska ofta, en gång faktiskt på kvällen på halloween vilket var ganska läskigt men oxå fint med alla tända ljus.

 


Kommentarer
Postat av: Mandy.

Jag och Sara ska stå I HRC garderoben utklädda till flygvärdinnor som dött i en flygplanskrash!!

2009-10-30 @ 14:44:24
Postat av: Stina

Jag håller med om att det är lite trist att alla tjejkostymer alltid ska vara såna där sexiga... Fast vissa av dem är jättefina ändå! :P Jag ska klä ut mig till en mördad skolflicka i skoluniform :D Har ju min som jag köpte från Japan ^^ Ska på en fest hos en kompis som bor i ett litet kollektiv så jag hoppas att folk har en massa roliga utklädnader :D Hoppas du får en trevlig halloween! :D:D:D

2009-10-31 @ 11:13:41
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0