Snyggaste Moonbootsen!

'Tiger Snowtopia Boots'.

 

Detaljer som den där übersöta enhörningen.

 

Dekorativt foder!

 

Snyggaste moonbootsen jag sett måste vara de här av tokidoki X onitsuka som jag hittade på en av mina favoritwebshoppar Trendystars. Jag har dock aldrig beställt därifrån utan drömmer och fönstershoppar bara, för att de har sådär dyr frakt som Hot Topic oxå har (ca 30 dollar, säkert mer för att frakta ett par stövlar...) och stövlarna i sig kostar 150 dollar!!! I svenska pengar bli det (tillsammans med frakten) ca. 1250 kr...


Man kan ju alltid drömma...

(de fanns ändå inte i min storlek..). ;P

 

 


Kommentarer
Postat av: elin leijon - makeup & skönhet

haha häftiga :D

2009-10-21 @ 15:44:09
URL: http://elinleijon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0