Superhjältespecial 2: Kepsar!




GALET COOLA SUPERHJÄLTE KEPSAR i truckermodell, från Truffle Shuffle, är resultatet av samarbetet mellan New Era och Marvel och DC Comics. För mig är det här bland det coolaste man kan ha på "hövvet", en perfekt cool detalj till outfiten. Keps är så himla skönt och praktiskt men det är inte det lättaste att hitta coola kepsar, så nu tänkte jag passa på att beställa. Vid första anblicken så fastnade jag för Superman kepsen förstås eftersom han är min favvo och jag gillar färgerna, och som 2:a Captain America kepsen, men sen började den gröna Spiderman kepan växa på mig och slutligen så undrar jag om inte The Thing+Hulk kepsan håller i längden. Man kan säga att det är så det blr när man tänker för mycket. Man ska ta det man gillar först, right?!

Vilken tycker du är snyggast?




Ser inte det här lite skumt ut, eller är det jag som har ovanligt bisarr fantasi?!... Vad håller de på med?





Det här är faktiskt från omslaget av det första numret av Stålmannen som gavs ut (som oxå råkar vara ett av de mest värdefulla seriealbum som finns). Här kan du läsa mer om det. Fett coolt. Ännu större anledning att ha just den här.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0