blogawards & bloglovin

Nu har jag röstat på mina favoritbloggarVeckorevyn´s Blogawards och även den nominerade Foki! Hoppas hon tar hem storsegern! Det behövs mera originella bloggar som syns därute!!! Och för att få detta att hända får man ju dra sitt strå i stacken och gå in och rösta på andra bloggar än de som syns till exempel!!!
Jag gick även in och kollade på min Bloglovin och det är dags för en utrensning där!!! Det finns så få riktigt intressanta bloggar i Sverige som är värda att gå in på därför är det onödigt att prenumera på hundratals andra bloggar IFALL nånting intressant skulle dyka upp! för det gör det uppenbarligen inte!
Efterlyser mer bloggar med klös, härliga färgstarka folk med intressanta hobbies!!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0