Skön Stajl: Pixie Lott

Neongrönt nagellack! Eller olika färg på varje nagel!

Massa stora armband! Flat Tops Solbrillor!

 

Silvershorts, regnstövlar och luggfläta!

 

Hjärtformade brillor, midjehöga shorts, blazer och rosettskor.

Oversized kuvertväska!

Mycket svart kajal och eyeliner a 60tal, lite Brigite Bardot (faktum är att hon påminner om henne och ett annat snyggt engelskt stjärnskott: Sienna Miller). Snygg honungsfärgad blond hårnyans.
Pixie verkar exprimentera mycket med färger som man bör, här med blå kajal under ögonen.
Snyggt med paljettkavaj och hatt.



Pixie Lott är Storbrittaniens senaste stjärnskott och har en hit som heter Mama Do (u oh, uh oh) och ett nysläppt album som heter Turn It up och spås en lysande framtid. Mycket mer vet jag inte om henne faktiskt. Jag har fått en gratis prenumeration från Cosmopolitan när jag beställde från Nelly förut och såg där en bild på henne och tyckte hon hade en inspirerande, ljus & färgglad stil som påminner mig om vissa trendenser i min stil från när jag var i samma ålder. Jag hade ingen aning om att hon bara var 18 år, precis som Lady Gaga så ser hon ut, och låter, mycket äldre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0