Cowboyboots Outfits x 3


Några outfits från den gångna veckan då jag satt mina handgjorda mexikanska cowboysboots i bruk. Jag köpte dem för flera år sen men har inte gått in dem riktikgt än, så det satsar jag på nu. Jag gillar verklgen cowboystövlar! Kolla också in kollaget Dare to be different, som handlar om att blanda stilar med bl.a. cowboyboots.

Outfit1:
Väst, Cubus.
Diadem, Glitter.
T-shirt , herravdelningen JC.
Wrangler jeans, Stadium.

Outfit2:
Diadem, Star Wars t-shirt, sjal, väska, armband, H&M.
Wranglerjeans, Stadium.


Outfit 3:
Väska H&M.
Brillor, zebramönstrat linne, Bik Bok.
Stentvättade stretchjeans, VILA.
Dirty Dancing T-shirt, 80stees.

Cowboystövlar av märket Buffalo, från La Redoute.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0