Cyndi Lauper & Lady Gaga läppstift


Unik duo. Mina största favoriter, två av de mest originella färgstarka artister i världshistorien, i samarbete!!! :D:D:D Men varför sluta vid läppstift?!


Många har redan bloggat om detta, men det struntar jag i! Nu har alltså MAC Cosmetics Lady Gaga och Cyndi Lauper som talespersoner för deras aidsforsknings-serie Viva Glam, som ofta har kändisar som talespersoner (tidigare bl.a.:Ru Paul, Mary J. Blige, Elton John, Shirley Manson). Lady gaga läppstiftet är i ljusrosa och Cyndi Lauper's är i korallrött, två perfekta nyanser att växla mellan. De kostar ca. 100 kr/st och pengarna går alltså till AIDS/HIV- forskning.

Sist jag handlade en Mac produkt var när de hade Hello Kitty kollektionen förra våren, då köpte jag två läppglans i olika nyanser, nu blir det till att köpa två läppstift istället när jag kommer till Stockholm (finns på bl.a. NK och Åhléns vid Sergels Torg) nästa gång (Mac Cosmetics finns inte i Gävle tyvärr).

Här nedan följer en intervju i 3 delar hos Sharon Osbourne's Show där det sägs väldigt mycket bra saker och Cyndi Lauper och Lady gaga verkligen visar vilka bra förebilder de är. Tekniska kvalitén är lite si och så. Sammanfattat: Systerskap, var dig själv, älska dig själv, tro på dig själv, våga sticka ut och uttrycka dig och din sexualitet & använd kondom!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0