GOD HATES TECHNO


Nu är jag döless på grannesn dåliga techno musik och oväsendet av dataspel (typ Counter Strike). Det finns ingen värre musik än techno. Tur att jag inte har hjärtfel och pacemaker för då hade jag varit död för längesen, så mycket som det dunkar här i överdrivet irriterande hetsig takt som gör mig mordisk. Techno är bara meningslöst pumpande och dunkande utan melodislingor
Ibland måsrte jag använda öronproppar hemma. Om oväsenddet bara hade varit någon mer sympatisk musiksmak än techno... Suck.
Det påminner mig om den tiden när jag arbetade och bodde på ett Hostel i London där de också hade ett disco. Det dunkade alltid i väggarna när man skulle försöka sova.



... and so do I... En sån där t-shirt skulle jag vilja ha. såklart. ;) Kanske jag skulle slinka ned en i grannens brevinkast också. :)


Kommentarer
Postat av: Tott

God hates techno!



But always remeber:

Jesus loves You!

2010-04-17 @ 22:51:18
Postat av: Anna

Hahaha..jag tar en jag me`..! =)

2010-04-21 @ 06:36:12
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0