Möte med bloggläsare!


Just nu går jag Serviceyrkesutbildningen, som jag nämnde tidigare, och det är jätteroligt och jag träffar många nya roliga människor, bl.a Jenny, 21, en jättesöt tjej som alltid har så coola kläder och snygga skor! Sen visade det sig att hon följt min blogg sen tidigare! Det är jätteroligt, för det är första gången jag träffar en ny person som säger "jag läser din blogg" och känner igen mig! :D



Bloggläsare med stil! Jenny, 21.

Läppformat armband, leopardmönstrad topp, Asos.
Kofta, Topshop.
Jeans, Gina Tricot.
Reebok sneakers, nån butik i Finland.




Jag är ju Reebok-fantast, och dom här är ovanligt snygga!


Ovanliga accessoarer i starka färger som poppar ut!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det vart ju bra! Och bra skrivet oxå :D

2010-04-01 @ 13:48:35
Postat av: UNIQUE REBEL SVARAR

Bra att det blev godkänt!:D Hoppas du får en bra påsk tjejen!

2010-04-01 @ 19:40:18
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack, detsamma! :)

2010-04-02 @ 16:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0