Smakat

Här är några gamla storfavoriter i ny tappning som jag smakat!


NEW SUPER CHEESE DOODLES! Jag gillar verkligen Cheese Doodles, specieltt de stora, så det här var en GLAD nyhet! De är inte bara stora utan med mycket mer smak! Verkligen SUPER! :D Extra plus att påsen är guldfärgad.



Snickers with more peanuts. Jag tyckte det smakade som en vanlig Snickers... och jag älskar ju Snickers så det var inte helt fel, men jag märkte inte av x-tra nötter.


RISIFRUTTI SOMMARFLIRT. Med smultron och jordgubb. Jag gillar namnet och den fina rosa förpackningen. Risifrutti är bland det godaaste som finns tycker jag, och därför kanske jag hade för höga förväntningar, för det här var ingen smaksensation direkt. Mjäkig smak. Men jag ska prova den fler gånger, den kanske växer på en. :P


När jag städade hittade jag den här nästan fulla förpackningen Jelly Beans, som jag köpt i Stockholm,  i en påse, bäst före datumet hade gått ut men jag kunde inte motstå dem. Jag kom fram till att jelly beansen från Jelly Bean factory faktiskt är godare än de från Jelly Belly. De är dessutom gelatinfria och naturligt färgade. Bra va? :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte så sunt...

2010-04-25 @ 00:10:15
Postat av: UNIQUE REBEL SVARAR

Nej, det är det inte, men om man rör på sig och äter nyttig mat kan man nog unna sig sig sånt här ibland. Kawaii-bloggar gillar kitschiga sötsaker.

2010-04-25 @ 19:24:43
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker du :o jag tipsa mitt inlägg till redaktionen för första gången heheh. GUd va söt du var när du va liten!



ps. blev sugen på ost bågarna ds.

2010-04-25 @ 22:49:55
URL: http://exaktomallt.blogg.se/
Postat av: Katia

Hej, hoppas du haft en fantastisk helg.

Kram:)))

2010-04-25 @ 22:58:31
URL: http://newstar.blogg.se/
Postat av: Almorranas

Ah jag älskar ostbågar. Dessa måste jag smaka..bara att jag är utomlands i flera månader:(

2010-04-26 @ 17:16:44
URL: http://www.es.hemapro.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0