Shoppat: 'Starbucks-nagellacket'




Äntligen! Den 12-åriga längtan är över.  Viva La Diva finns bl.a.hos Åhléns och kostar endast 50 kr.

Aquaturkost nagellack från Viva La diva. Det är första gången jag provar deras produkter, och jag blev postivit överaskad: behövde bara måla ett lager för täckande resultat och så luktade det inte lika starkt som många nagellack (jag brukar få ont i huvudet ibland). Jättebra budgetalternativ! Egentligen var jag ute efter deras vårgröna nagellack, men när jag såg det här så sa det bara TJING!

Jag har velat haft den här färgen sen jag var i London 1998 och blev intervjuad av en kvinna med det nagellacket, för att arbeta hos Starbucks. Egentligen kanske jag borde få dåliga vibbar av det, för jag fick inte jobbet, haha. =( Jag har alltid undrat om det var för att jag gav henne komplimang för just nagellacket, (det kanske ansågs oproffsigt?). I will never know! Deras förlust; de gick miste om en mycket lovande, superengagerad, ung barista! Ja ja, nu har jag nagellacket iallafall, och drömmen om att nån gång jobba som barista lever kvar! ;D
Det bör tilläggas att jag sedan fick jobb på, dåtidens största modehus, Topshop, Oxford Street.... ;)
Men det är en annan historia, annat inlägg.


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, skitsnyggt nagellack! Kanske jag också måste köpa! :D Och vad coolt att du jobbat på Topshop i London!!! ^^

2010-04-29 @ 12:20:23
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0