VÅRFYND


TIGERJACKA. CARLINGS, Saints & Mortal Tigers Lounge Limited jacka, 399 kr. TO DIE FOR! kunde varit lite stretchigare material dock, Saint & Mortals gör sjukligt snygga retro-jackor men i rätt illasittande modeller tyvärr, men men... jag vill ha den ändåååå!


MONSTER CUPCAKE linne, 99 kr, CARLINGS.


LINDEX, 49 kr. ÄNTLIGEN ROSA HJÄRTFORMADE BRILLOR!! KÖPT!!! Vilket fynd: likadana har funnits på Topshop för 275 kr!!! =O Jättegulliga Moa tipsade mig om dessa!


KITSCH & KAWAII PÅ LINDEX flick-avdelning. Jag har köpt glass-örhängena. Det fanns även tårt-halsband.




Gummisnodd med MY LITTLE PONY HAIR EXTENSIONS?! :D


ÅHLÈNS, rosa pilotbrillor. Jag har redan liknande från Åhléns. De fanns i fler färger också.


MOST WANTED. Skön och tjusig bh på Åhléns. Jag behöver verkligen en ny bh och Åhléns har de bästa.


BLÅ.


Svagt glittriga svartturkosa Adidas sneakers på rea.


H&M Divided, CUPCAKE linne i svart eller vitt, 99 kr. KÖPT!!!




BIKINI i RETROSTIL, på H&M. Finns i rosa också. Överdelen var otroligt opraktiskt, funkar nog endast som sol-bikini, men jag är sugen på underdelen.


Blåvitrandig kawaii kjol med tyll, perfekt sommarkjol, H&M Divided-


Svarta stretchjejans, 299 kr, finns i ljusblått också., H&M Divided.


Knallrosa Hoodie med vita snoddar, H&M Divided.


Jacka och tunn grå hoodie, perfekt till årstiden, H&M Divided.


Mörkgrå kofta i t-shirt material, 149 kr, H&M Divided. WANT IT!!!


U-ringade bastoppar med puff o rynkärm, finns i olika färger på H&M Dam, 79:50 kr. KÖPT!!!





Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, de där hjärtformade brillorna såg inte jag på Lindex när jag var där. De var fina! Fast jag passar säkert inte i dem, jag hade ett par hjärtformade men som var för stora för mig så jag sålde dem!

Cupcake-linnet har jag också köpt men funderar på att byta till ett i svart istället, det vita är ju så genomskinligt och det tycker jag är lite drygt :S

2010-04-11 @ 22:01:50
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Moa

vad roligt att du hittade rosa hjärtsolglasögon :D jag har likadana :P

2010-04-12 @ 15:49:25
URL: http://alltmankantankasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0