HAHAHA, H&M! STYLEGUIDE SPORTSMART!!!


Superdigga H&M's senaste STYLE GUIDE! 80s sport/punk 90s manga/alternative street fashion mash up och mismatch. Ändå lite förvånande 'crazy' för att vara H&M (om man jämför med deras tidigare Styleguide's, som jag brukar publicera på bloggen)...


Så missmatchat att jag inte kunde gjort det bätte själv... (eller jo, det kunde jag föressten). ;) Rolig 80s detalj med pumps och benvärmare och för att inte tala om Boy George frisyren på första bilden... Och shortsen. Jag har redan de mintgröna korta legginsen. Älska linnet på andra bilden.


Störtsnygg kjol, ny leopardmönstrad topp och kofta, på första bilden. Och tightsen på andra. Älska såna spetskaninöron och hennes my little pony-slingat hår.




Kommentarer
Postat av: alltidteresia | kontakta mig på [email protected] <3

jätte fin och bra blogg

hur mår du idag ? :)

ha en trevlig söndag

kram<3

2010-08-22 @ 15:10:26
URL: http://alltidteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0