Höstens hetast/Most Wanted: Salt & Svartpeppar-mönstrad Tweedkavaj


Background Check: Jag har velat ha en sån här i 12 år, ända sedan jag var i London och lånade en liknande från min svenska kompis Jessie och 'bröt mig in' i Kensington Gardens när mörkret lagt sig och de låst grindarna och låg därinne på höstlöven och tog kort på mig själv i svartvitt med en gammal systemkamera, var svarthårig med kort lugg och hade PJ Harvey's senaste och Ziggy Stardust på kasettband... ;)


Helst i boyfriend-modell, men de är svårare att få tag på om man inte ska börja rota bland gamla gubbkavajer på second hand.
Topshop brukar också vara duktiga på snygga kavajer boyfriendmodell, men då blir det genast dyrare, samt det finns ingen Topshop här tyvärr. 
Men denna från Gina Tricot får duga, 399 kr.
Ändå rätt dyrt, och stort minus för kemtvätt. Jag vill kunna tvätta mina kläder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0