Inställd Stockholstripp -(outfit)

Såhär såg jag ut igår när jag eventuellt skulle åka till Stockholm ändå, men min granne har hållt mig vaken till 4-5 på morgonen hela helgen så jag har varit för trött för att åka, samt några andra tråkigheter har inträffat som gjorde att jag måste ställa in ...



Ceriserosa trikåklänning, leggings i ekologisk bomull, svart t-shirt med retromotiv och knytärmar, nitarmarmband (herravd.), väska, rosa armband, H&M.
Smurfette strumpor av Loungefly, 80stees.

Får se om jag kommer iväg nåt i veckan...


Kommentarer
Postat av: Alicia

Gah, vad snyggt! :D

2010-08-09 @ 14:16:41
URL: http://rockitout.blogg.se/
Postat av: Stina - Obsessive Cuteness

Snygg outfit var det i alla fall! Jag ska till Stockholm på torsdag, måste komma på nån snygg outfit att ha då... Man vill ju vara lite extra fin när man ska till huvudstaden :P



Vad gör din granne som stör så mycket? Är det en massa fester eller nåt sånt? Drygt i vilket fall...Vi har som tur ganska tjocka/välisolerade väggar så vi hör aldrig nånting från våra grannar ^^

2010-08-09 @ 23:34:25
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0