Monday---

Igår alltså.


Morgonfix...


Försöka hitta en bra outfit för dagen...


... och en bra frisyr, haha... och rätt t-shirt! mycket viktigt.


På förmiddagen cyklade jag runt med halvpunka och fixade ärenden. Lunchade hos min mor som vanligt, som bor i närheten av praktiken.


På praktiken.


Hittade äntligen tapeten jag letat efter till en fondvägg vid min säng! Tog hem pärmen och ska kolla kompabiliteten med min nuvarande tapet.
Visst är den snygg!!! (kommer ett helt inlägg om snygga tapeter snart...).


Turkost. En annan snygg fondvägg på praktiken i turkost (som har varit säsongens tapetfärg tydligen). Viktigt att man passar bra ihop med sina tapeter färgmässigt så man kan använda dem som foto-bakgrund... ;)


Behöver VERKLIGEN STÄDA och diska, men istället...


Dagens Happy Moment. Höstäpple och höstpromenad.


Efterlängtat!


Testfotar en massa med nya kameran nu... typ hela tiden. mer än vanligt. Blir också ovanligt mycket självporträtt just nu verkar det som. 
(kommer också ett helt inlägg om nya kameran snart...).


Dagens Outfit blev alltså såhär till slut.


Mycket nöjd att jag lyckats bestämma mig för storlek på min nya skjorta från Gina Tricot! Kan jag äntligen börja använda den.
Använde också mina mörkblå stretchjeans från Cheap Monday för första gången på länge, kul, de har varit lite för tajta innan... ;)


Sen käkade jag smaskiga pastarester, kollade på senaste avsnittet av True Blood och efter det såg jag äckliga Seven på TV för första gången, jag har inte vågat kolla på den tidigare. Sen höll min granne mig vaken med sitt dunkande till 03.30.


Tjofräs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0