Pride Party!

Pride Party!Fashion Trends & Styles - Polyvore

Jag missade tyvärr Stockholm Pride Festivalen i år och verkar inte komma iväg på sommartripp till storstan i överhuvudtaget (av ekonomiska skäl) som jag planerade, men här har jag gjort ett kollage till Priden's ära! Hoppas ni som var där hade superkul!

Mörkrosa Converse och matchande Adidasväska, Stadium.
Flamingo, Kitsch.
Strumpor, Happy Socks.
Ananasmönstrade strumpor, jacka, Topshop.
Mörkrosa Scholl tofflor, mörkrosa mockapumps av Vagabond, mörkrosa Adidas skor, Brandos.
Rainbow Brite t-shirt 'Just Dance' i boyfriendmodell av Junk Food, från Junk Food.
Mörkrosa Hello Kitty t-shirt av Mighty Fine, 80stees.
Neongrönt glasshalsband, rosa plastarmband med vita stjärnor, rosa skärmkeps, Chicki.
Jeansshorts, H&M.
Hallonrosa brillor med regnbågsdetalj, Brillor.
Yucca palm, IKEA.
Neonrosa Nike sneakers, Finishline.
Batikerat underställ/pyjamas i regnbågsfärger, Amazon.
Mörkrosa bh, Åhléns.
Armband, Asos.
Sandaler, Nelly.
Jem & The Holograms patch, Ebay.

Av alla sakerna vill jag helst ha Adidasväskan, Conversen och Just Dance t-shirten!!!



JEM AND THE HOLOGRAMS TRULY OUTRAGEOUS LOGO T-SHIRT NEW - eBay (item...
View All - Jackets & Coats - Clothing - Topshop, 50 GBP
Happy Socks Low, $10
Pineapple Ankle Socks, $6
Amazon.com: Thermal Long Johns - Spiral: Clothing, $27
Nike Women's Air Force 1 Hi Basketball Shoe Pink Flash/Volt-White |..., $100
Sandaler & wedges - Skor - Accessoarer - NELLY.COM, 349 SEK
ASOS Multi Pack of Bright Opaque Beaded Bracelets, $6.74
YUCCA ELEPHANTIPES, $20
Spray Paint Hello Kitty shirt, $24
Flamingo Mörkrosa
Junk Food Clothing - Women's - Characters - Just Dance
H&M Shop Online
Jewellery - Chicki - kawaii wonderland.Japanese styled fashion...
Jewellery - Chicki - kawaii wonderland.Japanese styled fashion...
Wedding Doodles - Fonts.com
ADIDASADICOLOR AIRLINER och andra Väskor på stadium.se
Skor | Adidas Originals: Lady Runner W - Köp skor online på BRANDOS.se
Brillor.nu - Glasögon på nätet! - Rainbow Shield
Skor | Converse: All Star Specialty - Köp skor online på BRANDOS.se
Skor | Scholl: Rio Ad - Köp skor online på BRANDOS.se
Skor | Vagabond: Madeira - Köp skor online på BRANDOS.se
H&M Shop Online
Snygga underkläder, trosor och BH - Åhlens
Clothes - Chicki - kawaii wonderland.Japanese styled fashion...




Kommentarer
Postat av: Alicia

Snyggt, jag älskar dom rosa Nike-skorna, så himla snygga :D Jag tänkte också gå och kolla på paraden, men min mamma visste inte att dom hade flyttat festen till ett annat ställe, så vi kom lite fel tyvärr... Haha.

2010-08-05 @ 11:51:35
URL: http://rockitout.blogg.se/
Postat av: Alicia

Sv: Att fixa designen är faktiskt väldigt enkelt, när man väl har fattat grejen alltså. En sida som hjälpte mig med allt i början är www.designadinblogg.se, där hittar du det mesta till grunderna!



Jo tack, jag vet. Det känns som att man inte har något att blogga om, för mig händer dessutom inte mycket och jag gillar inte att blogga om mig själv ^^



Reebok gillar jag definitivt också, eller rättare sagt älskar. I 3an hade jag ett par ljusrosa, sen fick jag ett par svarta med gulddetaljer. Nu har jag ett par helsvarta, fodrade till vintern. Nu vill jag däremot ha ett par vita, höga Nike Air :)

2010-08-05 @ 23:50:19
URL: http://rockitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0