provrummet för ett litet tag sen...



Provrummet på H&M Divided. Köpte den där toppen, 3 storlekar för liten men den är så oversizad så det funkar ändå (blir bara förvirrad av H&M´s storlekar nu förtiden...). Finns i webshoppen.


Är supersugen på de här sköna och perfekta jeansshortsen (som jag letat!!!), som oxå finns i webshoppen, 249 kr.
Älskar att ha strumpbyxor under jeansshorts!


Lång mörkgrå kofta med fickor, liknande den jag redan köpt därifrån som gått sönder... Rekommenderas ej, för tunt tyg.




Gina Tricot. Realinne med neonflamingos, 50 kr.


99 kronors t-shirt med läppavtryck.


Orange 99 kronors t-shirt med vattenmelon, sweet & juicy. Snyggt tryck, men orange är inte riktigt min grejj...



Oversized multimönstrad- och färgad reatopp, 50 kr. Ångrar att jag inte slog till...


Kommentarer
Postat av: Moa

Läpptröjan har jag :D

2010-08-29 @ 20:53:21
URL: http://alltmankantankasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0