THIS SUMMER

THIS SUMMERFashion Trends & Styles - Polyvore


Såhär har min sommar varit hitills, på gott och ont:

* Inga kyssar.
* Mycket dans, men mest för mig själv i vardagsrummet till Glee Soundtrack bland annat.
* Jag har upplevt bad och vågor, en gång, kunde varit er av den sorten men jag har prioriterat att organisera min lägenhet den här sommaren när jag varit ledig.
* Många tv-serie maraton, av t.e.x Dexter och Lost.
* Köpte en ny kökskniv då jag råkade smälta min i ugnen.
* Hade sönder min kamera och har fotat hela sommaren med kanske en av de första digitalkameror som tillverkats. Kvalitén och möjligheterna har varit sisådär, men däremot med rätt coola effekter.
* Har bakat Leila Lindholm's scones och cupcakes och det var jättekul tills jag fick ont i magen av allt bakpulver.
* Annars har det varit en rätt 'hård' sommar, mycket tråkigheter som inträffat, samt jag har haft förväntansångest för min uppkommande praktik i augusti....


Sammanfattning: får jag lite miljöombyte, i form av t.ex. en stockholmstripp är jag nöjd.
Annars för lite av många sommarnöjjen. För lite pengar.

Vad har du haft för mycket eller för lite av den här sommaren?





Kommentarer
Postat av: Stina - Obsessive Cuteness

Jag har inte heller gjort så mycket i sommar, har inte haft råd :( Men var iaf ut och campade en natt och nyss så var jag ju på Reggaefestivalen helt gratis så det får duga som sommarnöjen denna sommar :P Men jag skulle också velat bada mer! Gjorde bara det tre gånger. Fast förra sommaren badade jag bara en gång så jag slog ju det rekordet iaf! :D

2010-08-09 @ 23:32:19
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0