Ibland vänder det... En bra fredag!

Igår var jag sådär sjukt zombietrött, trodde jag skulle behöva gå hem och lägga mig, men efter halva dan vände det och blev en toppendag!



Så blev fondväggen!!! Älskar den här London T-banekarta/Bond Street-tapeten!!!



Drömmer om att åka till London på hösten på som vanligt...


Målade matchande pinnar till tapeten...


Trött i favorit t-shirten med Wonderwoman!!! :D

Tapetserade klart väggen på praktiken bland annat och efteråt snabbshoppade jag några efterlängtade favoriter (se kommande blogginlägg!) på stan innan jag tog en fika på Wayne´s med Erica, en gammal Sömnad/Mode/Design/Grafiskform- kurskamrat, från Sandviken 2005, som jag inte sett på flera år! Hon är nyexaminerad från Dekoratörsutbildningen i Leksand.



Erica- en talangfull mångsysslare!


Partytrick. Supercoolt mustash-halsband från Bik Bok. Vill också ha!

De är äntligen säsong för favoriten Citronmarängpaj på Wayne´s!!! Så vi smaskade på varsin sån + Latte. Sockerkoffeinchocken, i kombination med trevligt sällskap, gjorde mig ännu piggare och på gott humör! :D


Jag fick pengar igår, så det blev lite efterlängtad matinhandling, och en sen, men supergod Tacosmiddag + den nya romantiska komedin Skottår Leap Year med Amy Adams, från skaparna av 27 Dresses.


Rosa vingar. Nya scarfen från H&M Divided... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0