Bik Bok's Julkalender!


Nu vart det mycket om Bik Bok på rad här i bloggen men jag måste ändock passa på att tipsa om Bik Bok's Julkalender när vi är inne på ämnet!

Varje dag fram till jul så kommer ett nytt rea-erbjudande! Idag t.ex., torsdagen den 9 dec, så är det 30 % på allt i butiken! :D 

Perfekt tillfälle för mig att att slå till på mössan eller hoodien! Vill jättegärna ha båda två, men jag har egentligen inte råd med någon mer shopping den här månaden... :( Och särskilt inte till mig själv när julen närmar sig! :S 

Man kan ju också vänta på ett bättre erbjudande nästa dag, men det kan ju också bli sämre... :P Eller så väntar man till mellandagsrean! Med risk för att det man vill ha är slutsålt förstås...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0