... provar juloutfits!



Jag bloggade om att jag ville vara en jultiger i år med 2 klänningsexempel! Här har jag nu provat dem och även 2 till varianter. =)


Gina tricot, en klar favorit.


Dessutom är hela outfiten på rea, synd bara att klänningen inte var i stretch, kunde knappt andas.


Klänningen på Bik Bok. Detta är 1-2 storlekar för liten dock, min storlek är helt slutsåld. Men är jag tillräckligt desperat kan jag använda mina kontakter och shoppingskills och få tag på den från Stockholm... Hmmm.


Titta en julleopard, YES! ;D





Klänningen från Gina Tricot från reklampelaren högst upp. Också helt slutsåld i min storlek. =( Verkar som fler vill vara jultiger eller leopard i år......... ;P



En fjärde variant. Snygg men jag kände mig som en stoppad korv i den där. Inte min grejj.




Ja, så sammanfattningsvis: ingen av klänningarna var nån HIT. Mest p.g.a dålig passform eller storleksbrist.
Sökandet efter den perfekta juloutfiten fortsätter!



Kommentarer
Postat av: Tina

Du var superfin i dessa klänningar!! Kramar

2010-12-10 @ 16:06:12
URL: http://colouredgirl.blogg.se/
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Svar till Tina:

Tack, va gulligt! :D Det värmde!

2010-12-11 @ 13:49:28
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Millan

Jösses vilka snygga klänningar! Gina bunkrar alltid upp med något jag gillar såhär inför jul ... usch vet inte hur många klänningar jag köpt nu innan jul som jag inte ens vet om jag kommer bära.. alla dom där var ju inget som gjorde det lättare..

2010-12-12 @ 23:41:17
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Svar till Millan:

KUL att du gillar klänningarna! :D

Vad är det för klänningar du köpt ?? Visa! :D

Jag måste ha nån röd leopardmönstrad klänning till jul, fast nu har jag inga pengar kvar, så det blir nog svårt. Får kroppsmåla mig??!! hehe

2010-12-13 @ 09:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0