Skidmasker!

Nu när det är så här jävla kallt så fryser man liksom i ansiktet också och då skulle det faktiskt vara superpraktiskt att ha en sån här skidmask, och naturligtvis ännu roligare när det är superhjältar och seriefigurer på dem! :D




Jag vill helst ha en Wolverine ski mask av dessa. Allihopa är dessutom på REA på 80stees, $8.99 - 12.99.




Det negativa med att glida runt med en ski mask kan ju vara att allmänheten tror att man är en rånare eller 'bara' skvatt galen... Hmm, men det kan det väl vara värt om man inte vill förfrysa ansiktet........... :P
Näe, jag vet faktiskt inte om jag skulle våga gå runt med en sån på mig utomhus... Skulle du?











Kommentarer
Postat av: Thea / SnoStilen.se

Åh - u n d e r b a r a masker!

2010-12-23 @ 14:51:28
URL: http://snostilen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0