H&M divided provning+shoppingfirande & fynd!

Bilder från ännu en provrumsession på H&M Divided från början av förra veckan. :) Jag shoppingfirade lite roliga saker som hänt på sistone...

 
CATWOMAN! Ha ha ha! Hello Kitty t-shirt OCH sjukt roliga & söta öronmuffar i form av svarta katter! Fast de känns liksom nästan mer Halloween-aktiga än som ett par kawaii-muffar... Samt står ut för mycket på sidorna. Rolig idé dock. 69:90.


Tajt trikåfodral med cool street & fashion-feeling i tjockare material, passande till årstiden. En praktisk och snygg investering. Finns matchande tajts också som jag provat & bloggat om tidigare.


... finns med tigermotiv också! Som jag naturligtvis helst vill ha! Jättesnygg!




Snyggt med rutig skjorta under t-shirt!



Köpte den här svarta Hello Kitty t-shirten, 149 kr! Var osäker på om jag skulle behålla den, men nu tror jag att jag gör det! :)



... och fyndade Guns n roses tröjjan för 50 kr!!! :D:D:D


... och den här baseballtröjjan jag bloggade om tidigare, 79:50! :) Tror att den är en keeper också!



Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Snitsigt värre! Den där G´N R-t-shirten har jag också, men jag köpte den till fullpris. :C Funderade på att köpa en ytterligare bara för att få den billigt! s

2010-12-17 @ 11:55:03
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Svar till Viola Vamp:

Kul att du också har GNR tröjjan! Jag funderar oxå på att köpa en till i en större storlek bara för att den är på rea! XP Inte en dum idé tror jag, den ena kan man ju ha som leggings- eller sov t-shirt och den andra som t-shirt-t-shirt! ;P

2010-12-17 @ 13:09:45
Postat av: yazz

jag har också fyndat den där guns n roses tishan, funderar dock på att klippa den till ett linne :p

2010-12-19 @ 12:51:41
URL: http://exaktomallt.blogg.se/
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Svar till Jazz:

Kul att du också har GNR tishan! den är sju skitsnygg! Blir säkert ascoolt att klippa till linne, ingen dum idé alls duuu! :D kanske jag också skulle göra. Såg nånstans hur man gjorde det snyggt, ska skicka länken sen när jag hittar den..

2010-12-21 @ 15:54:37
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0