Perfekt Sommar T-shirt: Just Chillin'



Det var Hanky Pancake som tipsade mig om den här krämfärgade Junk Food t-shirten föreställande Care Bears som äter pinnglass! Så sött så man smälteeeeer som en pinnglassss! :D Perfekt sommar t-shirt!!!

Den är från Stylinonline som jag inte bloggat så mycket om tidigare, men de har ett jättestort t-shirtsortiment och bra fraktkostnader. Jag har inte beställt därifrån än så länge men nån gång ska bli den första! :)
De har dessutom t-shirtarna som jag bloggade om i förra inlägget!
Det negativa med Stylinonline skulle vara att de inte tar bort t-shirtar från sidan fast de är slut, teasers! Och så har de rätt begränsat med storlekar, samt jag tycker inte sidan är så jätteshysst upplagd.




Kommentarer
Postat av: JESSICA

vilken söt=)

2010-02-09 @ 22:12:30
URL: http://jessiiiru.blogg.se/
Postat av: Hanky P

Värsta gullo! Ge mig glass!

=D

2010-02-10 @ 15:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0