Den ultimata Kawaiitoppen



Att Tokidokis Hello Kitty grejjer är helt fantastiska visste jag redan och nu tror jag att jag hittat min favorittopp av deras utbud här ovanför föreställande Donutella med munkar strössel regnbåge och glitter på en rosa bas med lite uringning och söta små puffärmar!!! Den ultimata kawaii toppen!

Jag hittade den på Trendystars som har alldeles för dyr frakt, och dessutom är den tyvärr slutsåld men den kanske går att hitta nån annanstans. Isåfall bifogar jag den information här nedanför senare. Toppen är rätt dyr i sig, $37, så det bästa är att hitta den på rea nånstans med billigare frakt, eller alternativt hitta en billigar kopia. Tokidoki är ju ett rätt dyrt märke och det finns en hel del piratkopior, bl.a. hos butiken Rio i Stockholm vid Sergels Torg.


xoxo


Kommentarer
Postat av: Johanna The Dreamer

Å vad gullig älskar Hello Kitty!



Söt blogg ;) Kram

2010-02-11 @ 17:10:59
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0