Hangover Solbrillor!

Grym film, karaktär och brillor!

 

Sköldpaddsfärgade Blueblockers, som i The Hangover. Helt klart de coolaste solbrillorna att ha i sommar!!!

 

För en skön rockig, galen, las vegas -look. Fear & Loathing In Las Vegas möter Axl Rose.

 

Svarta klassiska Blueblockers.




I den brutalt roliga filmen The Hangover har min favoritkaraktär Zack Galiafianakis (och babyn) på sig ett par grymt snygga solglasögon. Så jag har sökt hela internet efter ett par såna. Tydigen är det ett par sköldpaddsfärgade Blueblockers som inte är särskilt dyra och lätt går att beställa från deras officiella hemsida, dvs. om man bor i USA...
Men det finns fortfarande hopp! De klassiska svarta som också är jättecoola (som tjejen har på bilden ovan) går bl.a. att beställa på både Amazon ($20) och Ebay- där också de sköldpaddsfärgade finns för ca.$20 (160 kr).
Men annars verkar de sköldpaddsfärgade vara lite svårare att få tag på, inte så konstigt kanske p.g.a filmhysterin och att det är en nyare modell.
Min plan har därmed varit att vänta tills solen tittar fram och då har de kanske gått ned i pris och blivit lättare att få tag på.


Men till min stora förvåning
fick jag hem Ellos Sommar katalog för ett tag sen och hittade ett par liknande på damavdelningen!!!:


Ellos, 129 kr.


I mitt sökande hittade jag också några roliga sidor: EverythingSunglasses, SunglassesID & CelebritySunglasses, där man bl.a. kan söka efter vilka solglasögon som använts i önskad film eller på kändis!!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0