Leopard hoodie, hjärtformade brills, zebra dress, valentinsmilie t-shirts, cykelbyxans återkomst




IT`S ALL GOODIE IN THE HOODIE


ROAR


Hoodies och t-shirts Gina Tricot, 99 kr, resp. 249 kr. Hoodien finns i många varianter, men jag vill verkligen ha den i leopard. T-shirtarna är en Valentin kollektionen LOVE ROCKS som jag blev tipsad om av AlltManKanTänkaSig.


Jag vill helst ha den rosa, arga söta vampyrsmilie t-shirten men den var slut i min storlek i Gävle (den på bilden är 1-2 storlekar för liten för modellen ska vara oversizad) så då ringde jag till Gina Tricot i Stockholm och har lagt undan den så att Hanky Pancake kan plocka upp den och skicka den till mig! :D:D:D Kan inte vänta tills nästa vecka!!!


YOYOYO!


Bytte till en större storlek på Flashdance & Madonna linnena på H&M Divided, så man kan ha dem över tights på sommaren och när man tränar, som kostar 149 kr/st.


CYKELBYXANS ÅTERKOMST. Fatta vilket praktiskt plagg!!! T.e.x när man har på sig kort kjol eller klänning och cyklar på sommaren.. JAhaa, det är därför det heter cykelbyxa... daaaah.. ;D Eller när man tränar. Fanns i mörkgrått och svart. Eller som mamelucker, haha.


Vinyljacka. Het, men för kort.

UNIQUE REBELISM



ÄNTLIGEN!!! VILKET FYND. Hjärtformade brillor i rött och svit, Cubus, 80 kr!!! SWEEET! :D

Bugs Bunny, Just So Paranoid, t-shirt Cubus.

 

Zebra på Åhlens, frk, 249 kr.

 


Kommentarer
Postat av: Moa

vilka fina saker och tack för länken ;D vad kul att du hittade hjärtbrillor :D

2010-02-19 @ 22:59:14
URL: http://alltmankantankasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0