Most Wanted: Valentin present till mig själv






Om jag hade haft råd hade jag köpt den här färgglada diagionalrandiga smällkaramell-liknande lyckopillret till luvis som present till mig själv på V-day 2010. 299 kr på Bik Bok. Provat och bloggat om tidigare här.
Såna här lite tjockare och rymligare luvisar är perfekta att använda som jackor på sommaren tycker jag.

Förra V-day när jag och HP fortfarande var tillsammans fick jag en rosa hoodie med svarta läppar på från Saints & Mortals av honom som jag hade velat ha länge och han fick Elvisbrillor med tillhörande polisonger av mig! Men nu när jag är singel får jag allt köpa hoodies till mig själv på V-day, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0