TATTOO


KAT VON D. Jag har den här snygga bilden på en t-shirt. Jag skulle oxå vilja ha ett sånt svettband och zebralinne. Det skulle oxå vara coolt att tatuera in zebraränder på axeln...


OM MIG & TATUERINGAR:

- LOVE IT.
- HAR VELAT TATUERA NÅNTING PÅ ÖVERARMEN I ÖVER 15 ÅR. LETAR FORTFARANDFE EFTER RÄTT MOTIV.
- HAR EN HONDJÄVUL PÅ VRISTEN OCH EN STJÄRNA PÅ BAKEN (min 'my little pony-tatuering' för den är på baken, fattar ni) men när jag gjorde den var vi flera tjejer som var feminister som tatuerade in stjärnor, så det är också min feminist-stjärna.




Jag fick en jättefin komplimang idag av Johannas Funderingar att Sandy Bell ser ut som mig på den här bilden. :D

ETT AV MINA TÄNKBARA TATUERINGSMOTIV: SANDY BELL var en serie tecknade filmer som jag älskade när jag var lite tillsammans med STARZINGER som kom från samma bolag CARTOON.
JAG HAR ÄNTLIGEN HITTAT SANDY BELL-BILDEN  OVANFÖR som jag velat tatuera in på överarmen.. Det är rätt svårt att få tag på snygga bilder från Sandy Bell-filmerna och den här bilden hittade jag idag på Sandy Bell's Facebook Fanclub och det ser ut som nån tagit kort på TV- eller dataskärmen på en film, precis som jag själv brukar göra, eftersom bilden lutar bakåt, men det kan man nog fixa till, eller ta en ny 'rak' bild.

VARFÖR: Man blir glad av motivet. Levnadsglädjen personifierad. Jag har en personlig anknytning till det. Barndomsminnen. Retro. Sött & kul!


Se tidigare inlägg om tatueringar här.


Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas du får en mysig fredagskväll :)

2010-02-19 @ 20:08:25
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Kit

yay, starzinger!! :D

2010-02-20 @ 21:18:59
URL: http://discotetris.blogg.se/
Postat av: Kit

yay, starzinger!! :D

2010-02-20 @ 21:20:31
URL: http://discotetris.blogg.se/
Postat av: Stina

Söt bild! Och den var ju ganska lik dig faktiskt :D

2010-02-21 @ 16:51:40
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0