Alla Hjärtans Dag Klänning!




Alla hjärtans dag närmar sig, och här är den perfekta klännningen!!! Kolla bara den söta hjärtformade ringningen i ryggen! Oh lala! Från Fred Flare, $54. Den finns oxå i svartvitrutigt och storlekarna går upp till Large.

Tyvärr blir det nog inget inköp för min del eftersom den sortens modell i ostretchigt material inte brukar funka på min överrörliga, kurviga kropp med lungor som behöver utrymme för andning. Dessutom tycker jag faktiskt frakten är för dyr, trots att jag är väldigt glad att de äntligen shippar internationellt om det skulle vara nåt man verkligen verkligen måste ha!!!


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh vad fin! Men man kan ju ganska lätt göra en sån själv om man har en bra klänning till hands :D



http://obsessivecuteness.blogg.se/2009/march/i-love-hearts.html

2010-01-13 @ 12:31:30
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0