FASHION STUDIO



Närbild (som ser sjukt photshoppad ut).

Nu kan man klä på/av, styla modeller på H&M's FASHION STUDIO och det är jättekul och man kan hålla på hur länge som helst! :D
Outfiten ovanför är mitt första försök, men det kommer nog många fler framöver, var så säker, haha!
Den består bl.a. av vårplagg som inte är till salu ännu som t.ex. det underbara Flashdance-linnet och jeansvästen!
Resten finns nog att beställa nu och skorna och tyllkjolen är dessutom på rea.


Det kan vara intressant att få en killes syn på saker och när jag tipsade Hanky Pancake, mitt ex och mycket goda vän, om Fashion Studio så gjrode han de här fantastiska outfitsen! :D


Såååååååå Hanky Pancake! ;D

När man är klar med bilden så klickar man DELA MED DIG i högra hörnet och får upp olika alternativ, SPARA på datorn, eller PUBLICERA/MAILA på Facebook/Twitter.
VARNING: Klicka inte på nån köpsymbol när du inte har sparat för då blir man direkt vidareslussad till H&M Shop Online och outfiten försvinner och man får börja om från början.



Den här outfiten gjorde han till mig, tjusig som tusan! :D



Man kan byta vinkel och bakgrund.



Vi hade väldigt roligt åt va sjukt det ser ut när man sätter huvudbonader på modellerna och sen klickar på "Porträtt", och delar av ansiktet blir beskuret, som i bilden ovanför, haha! Annars är Fashion Studio imponerande välgjort! (Observera va mycket bling bling Hanky Pancake satt på modellen!). Det hade varit ännu roligare om alla kläder fanns tillgängliga att dressa modellerna med, så att man t.ex. kunde klä på killarna klänningar och tjejerna slipsar! Har de nåt emot cross dressing på H&M eller?! ;P


Prova själv på FASHION STUDIO.


Kommentarer
Postat av: Stina

Haha, vad tråkigt att man inte kan klä alla i klänningar och sånt :P Men den där grejen kanske man borde gå in och testa, verkar kul! ^^

2010-01-09 @ 12:45:29
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Stina

Sv: Tack! Jag är sjukt nöjd med tatueringen :D Jag valde motivet för att när jag var typ 5 år så brukade min farfar alltid kalla mig för hans prinsessa, men jag ville inte vara en prinsessa så jag sa lite argt tillbaka "Jag är Karl-Alfred!!". Så då fick det bli en krona och ett ankare :P

2010-01-09 @ 14:35:38
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Stina

Har du nån tatuering förresten? ^^

2010-01-09 @ 14:37:02
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0