Wanted: Nilson Boots



Om jag inte så småningom investerar i ett par svarta Dr Martens som allroundskor så skulle jag bland annat vilja ha dessa cowboy-/mc booots från Nilson för 1399 kr, och ja Dr Martens går för ungefär samma summa, kanske nån hundring billigare.

Dr Martens vet jag ju är sköna, de var ju t.o.m. tillverkade som medicinskor till en början, fast dessa har ju klack och kanske inte är lika sköna att gå runt med jämt... men de är väldigt snygga iaf. Och jag har haft boots från Nilson förut som jag varit otroligt nöjd med.

Nilson är min favoritskobutik och tyvärr är de också en av de butiker som lyser med sin frånvaro i Gävle... När jag åker till Stockholm i början på nästa månad så ska jag prova dem. Förhoppningsvis har de då hamnat på Rea.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0