A Summer Dreamcloset

SummerdreamclosetFashion Trends & Styles - Polyvore

Cool T Shirts, Retro, Rock, Affliction, Junk Food T Shirts and..., 30 GBP
Interlock Running Short, $22
Women's Multi Iron Fist If Zebracorn Flat at Schuh, 25 GBP
CONVERSE CHUCKS PURPLE, 60 EUR
Little Miss Sunshine Canvas Tote Bag : TruffleShuffle.com, 7.99 GBP
tokidoki Men New Era Captain America Blue 59fifty Cap ::..., $42
nachos trucker hat, $26
Homie Care Bears shirt by Junk Food, $26
I Did It All For The Cookie shirt, $24
Pastry Glam Pie Hi - Women's - Shaved Ice, $25
H&M Shop Online
Gina Tricot - Megan baseball jacket Peacoat
Gina Tricot - Rosita harem shorts Blue
Gina Tricot - Rosita harem shorts Blue
Snorstadsungar.se / adidas Originals x Fafi Vår/Sommar 2010
H&M Shop Online
Skor | Puma: First Round Leopard Spot - Köp skor online på BRANDOS.se
Make Up Store : Products : Eyes : EYEPENCILS : CLEARBLUE SKY
Ur & Penn
Gina Tricot



Kommentarer
Postat av: Stina - Obsessive Cuteness

Snyggt kollage! :D



Sv: Aha, coolt att du läst True Blood-böckerna. Det kanske jag också ska ta och göra... Fast jag älskar serien som den är men jag förstår vad du menar, man brukar oftast gilla boken mer om man läst den innan man sett filmen :S

Hahah, jag gillar att det är så mycket snusk i True Blood :P Men jag kan hålla med om att nya säsongen kanske inte är lika bra som ettan och tvåan, men jag tycker ändå att det är asbra! ^^

Oj, så du har sett alla säsonger av Supernatural? Jag har bara sett en. Några andra serier som jag har följt är Weeds, CSI, Dexter, Ghost Whisperer, Medium, Samantha Who och My Name Is Earl. Men de två sista har lagts ner :S

Hahah, nej faktiskt så lyckades jag den här månaden med att bara köpa ett enda klädesplagg och det kostade 99 kronor :D Sen så har jag ju köpt några andra småsaker också, men det är kläder som jag måste dra ner på mest för det är dyrast :P

2010-07-05 @ 12:09:45
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Sara

Rådiggar verkligen Adidas-skorna med bokstäver på. Har du nån aning om vart man kan köpa dom? :)

2010-07-16 @ 23:38:24
URL: http://randyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0