2 superheta nya toppar!



"TROUBLE... and she knew it. SHE RIPS GUYS APART! DETERMINED TO RULE THE WORLD. REVENGE OF THE MAN-EATERS FROM MARS!"  

New Breed Girl
har gjort det igen!!! Linne, 325 kr inkl. frakt.

Beskrivning av märket: New Breed Girl is a brand for the girl who isnt afraid to express herself or her opinions. A NBG is fun and outgoing, doesnt take herself to seriously and eventually gets what she want's!! Calafornia inspired with its simplicity of style, the graphics take inspiration from international social and street trends - from nu-rave out of the UK to the cutesy pop art from Japan!!





Ny Cherry Coke t-shirt av Junk Food, 383 kr inkl. frakt, och materialet är så kallat burnout- extra skönt på sommaren! Men jag hade nog föredragit vanligt t-shirtmaterial.

Båda topparna från Honcho Store!



Kommentarer
Postat av: Alina

heje! allt bra med dig idag? =)

2010-06-22 @ 15:14:40
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Alicia

Det där linnet är ursnyggt! :)



Sv: Tack så mycket! Jag blir glad att du tycker så mycket om mina kollage! =) Jag skulle gärna ha allt i kollaget, men mest de helröda skorna, t-shirten med sabeltandade tigern (som du!) och den kavajen med ränder på längden! ^^

2010-06-23 @ 19:55:05
URL: http://rockitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0