COMIC BOOK-NERDCHIC

 







Neongröna Puma Sneakers, Brandos.
Serietidningsväska, Truffle Shuffle.
Grön plastklocka, Ur & Penn.
Döskallering, Glitter.
Bikini, H&M.
Neongröna stretchjeans, Bluebanan.
Smurfette t-shirt LIFE´S A BEACH, Junkfood Clothing.
Nördbrillor, Asos.
X-Men Herr t-shirt, 80stees.
Adidas sportjacka, Stadium.
Neongröna Converse, Amazon.


dream outfitFashion Trends & Styles - Polyvore
dream outfit

Criminal Damage - neon skinny jeans - skinny fit 26798 UK, 29 GBP
Amazon.com: Converse Chuck Taylor All Star Hi Top Neon Green Canvas..., $45
Marvel Canvas Tote Bag : TruffleShuffle.com, 7.99 GBP
X-Men t-shirt, $20
Jeepers Peepers | Jeepers Peepers Fred Clear Lens Glasses at ASOS, 14 GBP
Junk Food Clothing - Women's - Characters - Life's A Beach
H&M Shop Online
H&M Shop Online
ADIDAS E COLORADO TT och andra Vindjackor på stadium.se
gratisbesatt - Vinn Depend-nagellack hos Bexiii!
Skor | Puma: First Round Leopard Spot - Köp skor online på BRANDOS.se
Ur & Penn
Fashion Fever - Döskallering at Glitter!



Kommentarer
Postat av: a l e x a n d r a

ah nicenice!!

2010-06-18 @ 12:10:46
URL: http://alexandradr.se
Postat av: Hanky P

Snygg-snyggt!

=D

Hurra! Adidas-hoodien är grym, baddräkten också, egentligen typ ALLT i kollaget när jag tänker efterefter.

Kram!

<3

2010-06-18 @ 17:39:09
Postat av: Magda

Sv: okej vad biliga dom var jag trode dom kostade mer.Jag var på hennes konsär så jag har köpt en tröja och afircs dåå. Grön jacka låter super + att jag älskar dom dör conversen. Love green!

2010-06-21 @ 15:55:34
URL: http://maggibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0