kollage anslagstavla + 80s tygtryck

Hemma hos mig... Everything has a story.


Rensade upp på anslagstavlan igår men de här bilderna hamnade ihop, och så massa pins! Det här är mer som ett utkast med mest gamla grejjer som redan satt där, men jag tyckte att det var kul att blogga om ändå! Jag ska fortsätta blanda ihop bilder och grejjer på anslagstavlan till real-life-kollage.

(Innehåller: överst är det 3 kort från Ann's och mina 'fotosessions', två olika omgångar 03' och 05', sen en bild på mig från Roskilde festivalen 99', och längst ned till höger från Lava/Kulturhuset när jag medverkade i en modevisning 2000. Längst ned till vänster, från lägenheten i stockholm 04'. Glittrigt bokmärke som satt på ett paket jag fick från storasyster. Library Lovers-klistermärke från biblan. Pins med Star Wars, mangatjej, guns n roses och Marilyn Monroe. So fucking 80´s- har jag gjort på knapp.nu för längesen. Star Wars t-shirtlapp från Junk Food. Vykort med Romeo & Julia-motiv. Hello Kitty tygmärke, H&M Barn.)


Tygtryck som jag gjort på olika kurser: Donna Summer från 05' och provtryck med Samantha Fox, My Little Pony och Madonna från 09'.


Supergirl-poster på badrumsdörren. Tvätten får hänga och torka där ibland.



Kommentarer
Postat av: Stina

Åh vad roligt med tygtryck! Snygga! :D Vad var det för kurser du läste? ^^

2010-06-11 @ 14:21:22
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Alicia

Åh, vill också ha en anslags-tavla, men jag har inga bilder att sätta upp =) Om man inte skriver ut bilder på massa band och bilder på mej o mina kompisar förstås... ^^

2010-06-11 @ 21:06:14
URL: http://rockitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0