Skolavslutning

På sätt och vis är jag en traditionell tjej, jag gillar högtider för då får man fira saker, såklart, för då är det ju fest=kuligheter! Så när det kursavslutning/sommaruppehåll är det klart jag ska ha klänning och rosett i håret! ;) Trots att jag hade huvudvärk och på allmänt dåligt humör och det regnade. Jag hade hoppats på fika, helst tårta men jag hade blitt glad för en bulle, men tji fick jag! ;P


Klänning av Motel mönstrad med gula zebror i ballongmodell med fickor, från Blå i Gävle, rosett från Urban Outfitters. Kort trenchjacka, kofta, och Lady Gaga-väska, H&M Divided. Marilyn Monroe-pin, Mique. Zebrarandigt linne, Bik Bok.

Nä nu ska jag ha en mysdag, chilla med godis och film, tror jag ska kolla på Whit Ip! igen (rekommenderas!!!)!

Ha en trevlig fredag! :)



Kommentarer
Postat av: Alicia

Sv: Jo det är ungefär så jag menar! Men samtidigt gillar jag ju 80-talet också, särskilt håret. Men det varierar! :)



Och det som du sa om min första design; tack! Mina kompisar gillade den bäst också, min bästa vän tycker inte om min nuvarande så mycket, hon tycker att jag har blivit lite...småkonstig. Hahahahahaha, jag skrattar bort det bara.

2010-06-19 @ 11:10:27
URL: http://rockitout.blogg.se/
Postat av: Magda

snälla säg vart du har köpt väskan!?

Och hur mycket kostade den!?

2010-06-21 @ 08:56:28
URL: http://maggibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0