COREY HAIM DÖD



FICK JUST REDA PÅ ATT COREY HAIM ÄR DÖD: HIttad i sin lägenhet troligtvis en överdos. Corey Haim hade haft allvarliga drogproblem länge och det var till största del det som gjorde att hans lysande karriär under 80-talet gick åt helvete.
Jag kan inte minnas riktigt om jag någonsin blivit såhär förtvivlad när någon kändis dött... JO, när Stålmannen, Christopher Reeves dog möjligtvis.

COREY HAIM har varit en av mina största IDOLER sen jag var liten och han var stjärnan i MIN FAVORITFILM THE LOST BOYS.

HAN BLEV 38 ÅR GAMMAL.


R.I.P COREY. You will always live in my heart. :¨¨¨¨(



Kommentarer
Postat av: Stina

Vad tråkigt... Jag har iofs bara sett honom i The Lost Boys, men det är alltid så hemskt när folk dör sådär plötsligt och ugnt :(

2010-03-11 @ 00:55:47
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0