Fancy outfit+naturligt ofixad/Dree Heminway/bra våroutfit

Stil Inspiration nån gång förra eller förrförra veckan:


Dree Hemingway, Ernest Hemingways barnbarn, är het på tapeten nu!
Att klä sig i en fancy outfit och lämna hår och ansikte naturligt känns helt naturligt för mig, eller that's how I roll, för det mesta iallafall!
I övrigt ville jag känna mig fräsch och slippa ytterklädesvintergarderoben, men ändå klä mig för årstiden, så det här var en bra outfit-variant för det tycker jag.


Skulle behöva en stickad, lång kofta och stretchjeans/leggings med fuskskinndetaljer! (kommer provning av detta i bloggen strax).


Stentvättade stretchjeans, VILA.
Fuskpäls, Bik Bok.
Skor Vagabond, Din Sko.
Halsduk, Hello Kitty tröjja, väska, H&M Divided.



Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, vilken snygg fuskpäls! ^^

2010-03-23 @ 16:10:24
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Stina

Sv: Din! :D Såg inte att hon också hade en :P

2010-03-23 @ 16:21:25
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Whiniomnewgem

These shows are very popular among people and they love watching but have to feel you can also go to FreeMoviesTheatre, iMovieTube, Archive. DIALOG/MUSIC/FX/AIR - Pay attention picture, and [URL=http://www.articlesbase.com/movies-articles/nearly-the-end-of-another-teen-book-series-to-hit-the-screens-6052177.html]2011 new movies[/URL]ervices, arrived until entire industry, a staggering number.

2012-10-19 @ 18:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0