hot or not väska




Lakritssvart, yum yum.


Jag köpte den här svarta väskan i fuskskinn för 199 kr från H&M Divided för min presentcheck.
Men nu kan jag inte riktigt bestämma mig om jag tycker att den är snygg eller ser fult 90-tal ut....





Det är ju samma modell som även finns i mintturkos och svart (fast utan silvernitarna) och för 149 kr. Jag vill självklart ha den mintturkosa också men den var slut i butik så jag har beställt den från webshhoppen. Men jag behöver verkligen en svart handväska som man kan använda till allt. Äsch, jag kanske lämnar tillbaka den här och beställer den helsvarta utan nitar på bilden ovanför istället...


Hot or not, vad tycker du?







Kommentarer
Postat av: People Boy "Gay" Gnutt

Nu har jag funderat på det här och bestämt att jag tycker att den med nitar är hot. Tänk så här: Om man kan få nitar, varför skulle man inte vilja ha det?

Jag säger hur som helst "Ja tack, fo shizzy!".

kram!

/HP

2010-03-09 @ 10:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0