Nya H&M Magazine - STOR VÅRSPECIAL


H&M Magazine blir bara bättre och bättre.

Här är bilder från H&M Shop Online som också är med i tidningen.

Snyggt och vågat matchat med sportshorts, strumpbyxor, högklackat, blå fuskskinnjacka, wayfarers och randigt! I LIKE IT!!!



SYNLIG SPORTBH under jackan ska tydligen vara hett framöver. Lite sportig citychic sådär. Jag tycker att det är rätt coolt fast jag skulle inte vilja visa mig sådär om jag inte var vältränad, befann mig på gymmet eller ute och joggade en varm sommardag... Däremot som en modedetalj som syns under en oversized t-shirt.


NEW YORK CITY GIRL bilderna är fotade av en av mina favoritfotografer TERRY RICHARSSON, precis som i ett tidigare H&M Magazine. Bra smak H&M! Det märks dock att Terry håller tillbaka...



HOT SAUSAGE, haha, här kommer det fram lite Terry dock.


UNDERKLÄDER som syns är också en stor trend att se fram mot framöver, tack LADY GAGA för att du visade vägen!!!
Alltså inte att man ska gå runt i sina underkläder på stan som på bilden, men underklader ovanpå kläderna som syns som en modedetalj.




Roligaste comebacken!! De kallar det haremsbyxa i guld, men det är ju för guds skull MC HAMMER BYXAN!!! HAHAHA! Bland det fulaste från 90-talet liksom.


DET BIZARRASTE NR 2 är att man kan beställa löshår också! SÅnt där man sätter fast med kammar under håret, kanske jag skulle behöva iockförsig...


MATADORJACKA!? Snyggt!


EN ANNAN COMEBACK: MIAMI VICE KOSTYM??!! :D:D: ge mig en ljusrosa eller ljusblå eller mintgrön tack! :D



MYCKET SNYGGT. Örhängen i plast som ser ut som cupcakes, Lady gagainspirerade brillor och armband.



JEANS JEANS JEANS verkar fortfarande vara den största trenden.


Här kommer mina highlights från magazinet som jag fotat av.


SCIENCE FICTION STILEN, I LIKE VERY MUCH!!! :D


HJÄRTFORMAD URINGNING är så sött!


THE GIRLFRIEND LOOK- ÄNTLIGEN!!! istället för the BOYFRIEND LOOK. Jag har förespråkat detta ända sen BOYFRIEND LOOKEN dök upp. Jag menar varför ska det bara vara coolt för tjejer att använda killens kläder?!



LADY GAGA illustration av Liselotte Watkins, inspirerande!





ROSETT ÄR HETT... och det har det varit länge.


SUPERHETT.


DET ÄR MIN MELODI! HAHA! :D








Gud va jag ser fram mot lite varmare temperaturer modemässigt!!!

ÄR DET NÅN SPECIELL VÅRTREND SOM DU SER SÄRSKILT MYCKET FRAM EMOT?


H&M Magazine är gratis och finns i H&M butikerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0